Szkolenie online
Slider

Zgłoś się na szkolenie online

Szkolenie online odbędzie się w ciągu dwóch dni. W pierwszym dniu omawiać będziemy moduł audytu, natomiast w drugim moduł monitoringu i helpdesku. Można wziąć udział w całym szkoleniu, lub tylko w wybranym dniu. W każdym dniu przewidujemy część warsztatową, w której będzie przestrzeń na to, by odpowiedzieć na pytania i pokazać, przetestować funkcjonalności systemu w praktyce.

Cena szkolenia:

Dla klientów z aktualnym maintinance 200 zł za całe szkolenie, 150 zł za wybrany dzień.
Dla uczestników bez maintinance cena wynosi 400 zł za całe szkolenie i 300 zł za wybrany dzień.
W szkoleniu może wziąć udział dowolna ilość osób z firmy/instytucji, nie ma to wpływu na cenę.

Agenda:

1. Dzień (25. marca 2021) od godziny 9:00 do 14:00 (w tym 4 przerwy po 15 minut) - MagikAUDIT:

- konfiguracja systemu, sieci, ustawienia audytu,
- architektura systemu, instalacja agentów,
- analiza wyników, raporty, licencje,
- zdalne zarządzanie komputerami, zbiorcze operacje na sieci,
- zarządzanie majątkiem, inwentaryzacja,
- powiadomienia z systemu, edycja raportów.

2. Dzień (26. marca 2021) od godziny 9:00 do 13:00 (wtym 3 przerwy po 15 minut) - MagikMONITOR oraz MagikHELPDESK:

- omówienie funkcjonalności modułu monitoringu, instalacja agentów, analiza wyników,
- omówienie funkcjonalności helpdesku, przedstawienie nowości w wersji 17,
- case study - przykład instalacji HD, konfiguracji pod potrzeby organizacji, pokazanie wykorzystania bardziej zaawansowanych workflow oraz funkcji.

Zakres *:
Dwa dni - wszytkie moduły (200zł/400zł netto)
Pierwszy dzień - MagikAUDIT (150zł/300zł netto)
Drugi dzień - MagikMONITOR oraz MagikHELPDESK (150zł/300zł netto)
Imię i Nazwisko *:
Firma *:
E-mail *:
Telefon *:
Ilość osób: * ilość osób nie wpływa na cenę szkolenia

Potwierdzam, iż zapoznałem się z zasadami zgłoszenia udziału.*[szczegóły]

* Pole wymagane

Zasady zgłaszania udziału

  1. Zgłoszenie jest zobowiązujące. Faktura zostanie wystawiona po szkoleniu.
  2. Przesłanie zgłoszenia i podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest ono konieczne do realizacji zgłoszenia.

ad 1) Wysłanie formularza zgłoszenia stanowi prawnie wiążące zobowiązanie do uczestnictwa w Szkoleniu MagikINFO na warunkach w nim określonych. Rezygnacji z udziału można dokonać wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem emaila, najpóźniej 24 godziny przed rozpoczęciem Szkolenia. Organizator dopuszcza udział innej osoby niż zgłoszona w formularzu. W przypadku otrzymania rezygnacji przez organizatora później niż 24 godziny przed dniem Szkolenia lub niezgłoszenia się uczestnika, zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami uczestnictwa, wynikającymi z przesłanej karty zgłoszenia, na podstawie wystawionej faktury VAT.

ad 2) Administratorem danych osobowych podanych powyżej jest MagikINFO s.r.o. z siedzibą w Ostrawie, ul. Hladnovská 829/55, Republika Czeska. Dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu w związku z szkoleniem. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom i będą przetwarzane do czasu wyrażenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą. Ewentualne pytania prosimy kierować pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.