Uzyskaj dokładne informacje o tym, co robią użytkownicy na komputerach służbowych. Będziesz miał rozeznanie o wykorzystywanych aplikacjach, internecie, wydrukach, podłączanych USB lub obciążeniu sprzętu.

Kompleksowy monitoring komputerów

Slider

Monitoring komputerów, programów i Internetu

Moduł MagikMONITOR dostarczy informacje o rzeczywistym wykorzystaniu programów i Internetu w firmie. Przy pomocy precyzyjnego monitoringu aplikacji, z jakich korzystają użytkownicy będziesz w stanie znacznie obniżyć koszty związane z zakupem nowych licencji. Z łatwością sprawdzisz ilu użytkowników aktywnie korzysta np. z programu CAD w wybranym przez Ciebie przedziale czasowym albo ilu użytkowników trawi czas w Internecie przeglądając strony niekoniecznie związane z pracą. Monitorowane są dostępy z wszystkich najpopularniejszych przeglądarek takich jak Internet Explorer, Mozilla FireFox i Google Chrome.


Oś czasu pracy

Dokładny, co do detalu raport przedstawiający chronologicznie aktywność użytkowników zarówno w wykorzystywanych programach jak i spędzonym czasie w Internecie. Będziesz miał precyzyjny wgląd w obraz dnia pracy użytkowników od momentu zalogowania się do systemu aż po wylogowanie.


Profile wydajności pracy

Porównanie aktywności użytkowników pod kątem efektywnie i nieefektywnie wykorzystanego czasu pracy. Raport zawiera informacje o rzeczywistym czasie, jaki użytkownicy spędzają w aplikacjach związanych z pracą, oraz informacje o czasie spędzonym na korzystaniu z programów, które z pracą nie mają nic wspólnego (gry, komunikatory, multimedia). Na podobnej zasadzie przygotowane są wyniki czasu, jaki użytkownicy spędzają w Internecie.


Wydruki pod kontrolą

Bez względu na to czy masz drukarki sieciowe czy lokalne moduł MagikMONITOR zapewni Ci kompletny przegląd drukowanych dokumentów w całej organizacji. Z jego pomocą dokładnie określisz poziom kosztów związanych z wydrukami, a następnie będziesz mógł go zredukować dla poszczególnych drukarek. Być może odkryjesz także, że większość drukowanych dokumentów w firmie to prywatne pliki pracowników. MagikMONITOR dostarczy Ci dokładnych informacji kto drukował, z jakiej drukarki, kiedy do tego doszło, nazwę drukowanego dokumentu, ilość stron i ewentualnych kopii, w jakim kolorze i jakości został wydrukowany plik.


Monitoring USB

Będziesz dokładnie wiedział, którzy użytkownicy przynoszą z domu pendrive’y zapełnione przenośnymi aplikacjami, zdjęciami z wakacji czy muzyką. W przypadku wycieku poufnych danych natychmiast namierzysz, kto i kiedy wyniósł firmowe pliki. Możesz także zapobiec kradzieży firmowych danych na prywatnych pendrive’ach, blokując dostęp USB dla zdefiniowanej przez Ciebie grupie użytkowników. Ewentualnie stwórz listę autoryzowanych według numerów seryjnych pendrive’ów, które będą dopuszczone do użytku.


Blokowanie dostępu i notyfikacje

Modułu MagikMONITOR pomoże Ci zablokować wybrane czynności użytkowników takie jak korzystanie z zabronionych aplikacji i serwerów www, a także zablokuje dostęp dla wszystkich zewnętrznych nośników pamięci. Jeśli chcesz mieć pod kontrolą obciążenie procesora i pamięci czy ilość wolnego miejsca na dyskach, ustaw automatyczne powiadomienia mailowe, definiując wcześniej wartości progowe. Jeśli zostaną one przekroczone masz pewność, że zostaniesz o tym powiadomiony automatycznie mailem.


Internetowy portal

Raporty z monitoringu możesz przeglądać bezpośrednio z aplikacji jak również przez internetowy portal. W obu miejscach masz do dyspozycji mnóstwo tabelarycznych danych i grafów. Możesz definiować różne poziomy uprawnień dostępu do wyników, na przykład dyrektor oddziału będzie kontrolował wyniki tylko swoich podwładnych, a właściciel firmy wszystkich pracowników. Masz do dyspozycji także opcję tzw. „ pozytywnego monitoringu“, gdzie sami użytkownicy mogą ocenić jakość swojej pracy poprzez wgląd do własnych wyników monitoringu.


Zaawansowana możliwość konfiguracji

MagikMONITOR pozwala stworzyć profile z różnymi ustawieniami dla poszczególnych grup użytkowników. Możesz na przykład kontrolować stacjonarne komputery przez nieograniczony czas, natomiast notebooki tylko w godzinach pracy. Wybranym użytkownikom możesz zezwolić na korzystanie z wszystkich internetowych serwerów, a innej grupie zablokować dostęp do serwerów www, które zdefiniowałeś jako zabronione.


Monitoring Aplikacji_Przegląd
Monitoring WWW_Przegląd
Oś Czasu Pracy
Raporty Menadżerskie_Rozrywka oraz gry_Wycinkowy 3D
Portal Webowy_Wydruki
Portal Webowy_Dashboard